ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Οι διαθέσιμοι τρόποι παραγγελίας των προϊόντων μας είναι οι εξής:
i. Μέσω της ειδικής φόρμας παραγγελιών της Ιστοσελίδας μας
Επιλέξτε το/τα προϊόν/-ντα που σας ενδιαφέρει/-ουν χρησιμοποιώντας τη μηχανή αναζήτησης ή μέσα από τις θεματικές κατηγορίες προϊόντων που διαθέτει η Ιστοσελίδα.
ii. Με επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Μπορείτε να μας δώσετε την παραγγελία σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλοντας μήνυμα με περιγραφή των προϊόντων που επιθυμείτε και των στοιχείων σας επικοινωνίας στο e-mail: info@marejewellery.gr
iii. Μέσω τηλεφώνου
Μπορείτε επίσης να μας δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στον αριθμό 2821052098, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σας επισημαίνουμε ότι ουδεμία παραγγελία, ανεξάρτητα από τον τρόπο που έγινε, δεν θα θεωρείται ληφθείσα πριν ο Αγοραστής λάβει σχετικό βεβαιωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα από το κατάστημα μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχει υποδείξει σχετικά με την διαθεσιμότητα του/των προϊόντος/ντων που έχει επιλέξει.
ΤΙΜΗΜΑ – ΚΑΤΑΒΟΛΗ
Το τίμημα του προϊόντος ή των προϊόντων που έχετε επιλέξει να αγοράσετε είναι αυτό που αναγράφεται στην Ιστοσελίδα και βεβαιώνεται από Το Κατάστημα στο σχετικό βεβαιωτικό της ηλεκτρονικό μήνυμα.
Επειδή, όμως, έχουμε χιλιάδες προϊόντα και κάποιες φορές είναι δυνατό να αναγράφεται λανθασμένο τίμημα σε κάποιο προϊόν η τιμή που σε κάθε περίπτωση θα ισχύει θα είναι μόνο αυτή που θα περιλαμβάνεται στο ως άνω βεβαιωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα προς τον Πελάτη και όχι η τυχόν λανθασμένη που έχει αναρτηθεί στην Ιστοσελίδα.
Οι τιμές των προϊόντων μπορούν να τροποποιηθούν οποτεδήποτε από Το Κατάστημα και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Το ίδιο θα συμβαίνει και με τις τυχόν προσφορές οι οποίες είναι δυνατό να αλλάξουν ή να σταματήσουν απροειδοποίητα. Τέτοιες, όμως, αλλαγές δεν καταλαμβάνουν παραγγελίες που έχουν επιβεβαιωθεί, όπως περιγράφεται ανωτέρω.
Αφού επιλέξετε το/τα προϊόν/-ντα που σας ενδιαφέρει/-ουν, θα πρέπει να επιλέξετε τον τρόπο καταβολής του τιμήματος για το/τα προϊόν/ντα και τα έξοδα αποστολής.
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής που μπορείτε να επιλέξετε είναι οι εξής:
i. Πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα
Έχετε τη δυνατότητα εξόφλησης των παραγγελιών σας με χρήση πιστωτικής κάρτας VISA και MASTERCARD ή χρεωστικής κάρτας VISA ELECTRON. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις prepaid κάρτες VISA και MASTERCARD (ανεξαρτήτως εκδότριας τράπεζας).
Η επιλογή εξόφλησης της παραγγελίας σας με πιστωτική ή χρεωστική ή prepaid κάρτα, ολοκληρώνεται από την τράπεζα Πειραιώς, σε ένα απόλυτα ασφαλές και ελεγχόμενο περιβάλλον από την ίδια την τράπεζα, ώστε να εξασφαλίζεται το απόρρητο των στοιχείων της συναλλαγής σας.
ii. Αντικαταβολή
Πληρώνετε για την αγορά σας κατά την παράδοση του προιόντος. Τα προϊόντα αποστέλλονται με ταχυδρομική υπηρεσία ταχυμεταφορέα κι εσείς καταβάλλετε το αντίτιμο, που αποτελείται από το τίμημα του/των προϊόντος/ων και τα σχετικά έξοδα αποστολής, τη στιγμή της παραλαβής. Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή επιβαρύνεστε επιπλέον με το ποσό των δύο (2) ευρώ.
iii. Κατάθεση ή έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
Μπορείτε να καταθέσετε ή να μεταφέρετε το ακριβές χρηματικό ποσό για το/τα προϊόν/τα και τα, τυχόν, έξοδα αποστολής του στον τραπεζικό λογαριασμό του Καταστήματός μας που τηρείται στην τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ και έχει τα παρακάτω στοιχεία, αναγράφοντας υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμό σας και, αν είναι εφικτό, τον αριθμό της σχετικής παραγγελίας.
Αριθμός λογαριασμού ΙΒΑΝ: GR34 0172 7580 0057 5800 1532 039
Όνομα δικαιούχου: ΜΑΡΙΑ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥ
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην καταθέτετε χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό μας πριν επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας, άλλως θα επιβαρυνθείτε με τα τυχόν έξοδα επιστροφής των χρημάτων σας.
Μετά την κατάθεση των χρημάτων, για την διευκόλυνση και την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να μας γνωστοποιήσετε την κατάθεση στέλνοντας μας το αποδεικτικό της τράπεζας με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@marejewellery.gr.
Μετά την κατάθεση του ποσού της παραγγελίας στον παραπάνω λογαριασμό και αφού μας αποσταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης η παραγγελία σας θεωρείται ότι έχει ολοκληρωθεί. Τα έξοδα κατάθεσης ή εμβάσματος των χρημάτων στον τραπεζικό μας λογαριασμό βαρύνουν αποκλειστικά τον Αγοραστή.
iv. Παραλαβή και πληρωμή στο φυσικό κατάστημα
Αφού έχει ληφθεί και επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας μπορείτε να παραλάβετε το/τα προϊόν/-ντα σας και από το φυσικό μας κατάστημα (Χάληδων 7, 73132, Χανιά) στον χρόνο που θα σας έχουμε υποδείξει, καταβάλλοντας το αντίστοιχο τίμημα αυτοπροσώπως. Το/τα προϊόν/-ντα που έχετε παραγγείλει και επιθυμείτε να παραλάβετε από το φυσικό μας κατάστημα θα δεσμεύονται για εσάς για χρονικό διάστημα τριών (3) εργασίμων ημερών από την λήψη του επιβεβαιωτικού μηνύματος. Μετά το πέρας του διαστήματος αυτού το Κατάστημα δεν υποχρεούται στην εξυπηρέτηση της παραγγελίας σας. Αν επιθυμείτε να παραγγείλετε εκ νέου το ίδιο προϊόν/ντα θα πρέπει να κάνετε πάλι τη διαδικασία παραγγελίας, με έναν από τους ως άνω τρόπους.
Σε περίπτωση που έχετε προκαταβάλλει το ποσό ή έχετε καταθέσει το σχετικό τίμημα στον τραπεζικό μας λογαριασμό θα πρέπει να μας προσκομίσετε είτε την απόδειξη αγοράς είτε το αποδεικτικό κατάθεσης καθώς και την αστυνομική σας ταυτότητα για να μπορείτε να παραλάβετε το/τα εμπόρευμα/εμπορεύματα. Παραλαβή από τρίτο πρόσωπο δεν είναι εφικτή εκτός αν έχει εξουσιοδοτηθεί σχετικά με βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής σας από αρμόδιο φορέα. Αν έχετε δηλώσει ως τρόπο παραλαβής το φυσικό μας κατάστημα και έχετε καταθέσει το αντίστοιχο ποσό αλλά δεν εμφανίζεστε να παραλάβετε το/τα προϊόν/ντα εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών από την ειδοποίηση του Καταστήματος ότι το/τα προϊόν/ντα είναι διαθέσιμα, το Κατάστημα έχει δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας, επιστρέφοντας σας τα χρήματα σας ή εκδίδοντας πιστωτικό στο όνομα σας, αφού αφαιρέσει τυχόν τραπεζικά έξοδα.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ
Η διακίνηση των παραγγελιών γίνεται μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορέα σε όλη την Ελλάδα.
Το www.marejewellery.gr επιφυλάσσει για τον εαυτό της το δικαίωμα ν’ αρνηθεί την εκτέλεση νέας παραγγελίας στην περίπτωση που εκκρεμεί ακάλυπτο υπόλοιπο του πελάτη ή έχει αρνηθεί αδικαιολόγητα να παραλάβει παραγγελία που του έχει σταλεί στο παρελθόν. Τα εμπορεύματα παραμένουν μέχρι της ολοκληρωτικής εξόφλησης της αξίας τους στην κυριότητα μας. Για κάθε διαφορά αρμόδια είναι τα δικαστήρια.
i. Εξέλιξη Παραγγελίας
Με την ολοκλήρωση της αποστολής της παραγγελίας σας στη συνεργαζόμεντο Κατάστημα ταχυμεταφορέα, αποστέλλουμε e-mail με τα στοιχεία της παραγγελίας σας ώστε να έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε την εξέλιξή της έως τη στιγμή της παράδοσης της στον Αγοραστή.
ii. Έξοδα Αποστολής – Παράδοσης
Τα έξοδα αποστολής ανέρχονται σε έξι (6) ευρώ ανά παραγγελία. Για αγορές προϊόντων από 100 ευρώ και άνω με τόπο παράδοσης εντός Ελλάδας δεν θα χρεώνονται έξοδα αποστολής.
Για προϊόντα τα οποία διακινούνται, η χρέωση αποστολής καθορίζεται από ειδικούς αναλυτικούς πίνακες που αναπροσαρμόζονται ανάλογα με την τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών ταχυμεταφορών.
Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή επιβαρύνεστε επιπλέον με το ποσό των δύο (2) ευρώ.
iii. Χρόνος Παράδοσης
Η παράδοση των παραγγελιών πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι από μία (1) έως πέντε (5) εργάσιμες ημέρες.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ/ΑΛΛΑΓΩΝ
Το Κατάστημά μας έχει αναπτύξει την Ιστοσελίδα του κατά τέτοιο τρόπο ώστε κάθε Αγοραστής να έχει τη δυνατότητα να σχηματίσει όσο γίνεται πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τα προϊόντα, ώστε να μην τίθεται αμφιβολία σχετικά με τα χαρακτηριστικά τους. Παρόλα αυτά σε περίπτωση που κάποιος Αγοραστής επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν που του αποστείλαμε αυτό είναι εφικτό εφόσον πληρούνται οι κάτωθι προϋποθέσεις:
i. Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων
Το Κατάστημά μας είναι μεταπωλητής προϊόντων και ως μεταπωλητής δεν ευθυνόμαστε προσωπικά για τυχόν ελαττώματα των προϊόντων. Πολλά από τα προϊόντα μας είναι χειροποίητα το οποίο τα καθιστά και μοναδικά. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές διαφοροποιήσεις ίδιων προϊόντων μεταξύ τους καθώς και του προϊόντος που θα παραλάβετε, σε σχέση με την εικόνα που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα.
Το Κατάστημά μας ελέγχει κάθε προϊόν πριν την αποστολή του ώστε να μην έχει εμφανή ελαττώματα. Σε περίπτωση, ωστόσο, που το προϊόν αποδειχθεί ότι κατά την παραλαβή του παρουσιάζει κάποιο ελάττωμα, τηρείται η ακόλουθη πολιτική επιστροφής προϊόντων:
Για να ισχύει η παρούσα πολιτική επιστροφών ελαττωματικών προϊόντων ο Αγοραστής θα πρέπει να ενημερώσει το Κατάστημα εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος με ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@marejewellery.gr περιγράφοντας το ελάττωμα του προϊόντος και εφόσον είναι εφικτό, επισυνάπτοντας και φωτογραφικό υλικό. Μετά από επικοινωνία με το Κατάστημά μας, ο Αγοραστής θα πρέπει να έχει επιστρέψει το προϊόν εντός εύλογου χρόνου, που δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του, μέσα στην πλήρη αρχική του συσκευασία και με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν. Αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει, δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος. Με την παραλαβή του προϊόντος, το Κατάστημά μας θα κάνει έλεγχο για την διαπίστωση του ελαττώματος που αναφέρεται από τον Αγοραστή και στην συνέχεια θα επικοινωνήσει μαζί του είτε για να επιβεβαιώσει το ελάττωμα είτε για να τον ενημερώσει ότι δεν υφίσταται ελάττωμα.
Εφόσον επιβεβαιωθεί το ελάττωμα, το Κατάστημά μας, θα μεριμνήσει για την αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν παρέχεται με εγγύηση και με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή γίνεται εντός των ορίων της ως άνω εγγύησης, το Κατάστημά μας θα σας παραπέμψει στον προμηθευτή ή εισαγωγέα του προκειμένου να αναλάβει εκείνος την επισκευή του.
Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του και δεν μπορεί να βρεθεί άλλο προϊόν αντίστοιχων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση, επιστρέφονται στον Αγοραστή τα χρήματα που έχει καταβάλλει. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του Αγοραστή προς το Κατάστημα.
Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας το Κατάστημα θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται από τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον Αγοραστή, χωρίς περαιτέρω ευθύνη του Καταστήματος. Το Κατάστημα κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τις διαδικασίες της Τράπεζας. Σε περίπτωση αντικαταβολής το ποσό της επιστροφής θα πιστωθεί σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο Αγοραστής εγγράφως με ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@marejewellery.gr.
Σε κάθε περίπτωση, ο Αγοραστής θα πρέπει να γνωρίζει ότι δεν είναι δυνατή η επιστροφή του τιμήματος εφόσον είναι εφικτή η διόρθωση του ελαττώματος ή η αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.
Στις περιπτώσεις επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, ο Αγοραστής δεν θα χρεώνεται με τα έξοδα αποστολής εφόσον επιλέξει α) τον ταχυμεταφορέα με τον οποίο συνεργάζεται το Κατάστημα, β) την πιο οικονομική επιλογή αποστολής, γ) η αποστολή γίνεται εντός Ελλάδας και δ) πρόκειται για την πρώτη επιστροφή του προϊόντος με τον συγκεκριμένο κωδικό.
Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί κατεστραμμένο ή ελλιπές ή στην περίπτωση που ο Αγοραστής επιχειρήσει να επισκευάσει το προϊόν χωρίς να έχει προηγουμένως ενημερώσει το Κατάστημά μας για το ελάττωμα και στη συνέχεια επιστρέψει το προϊόν μεταποιημένο, ή στην περίπτωση που η κατάσταση του προϊόντος χειροτέρεψε και έγινε ακόμα πιο ελαττωματική εξαιτίας των χειρισμών του Αγοραστή τότε το Κατάστημά μας δικαιούται να ζητήσει αποζημίωση από τον Αγοραστή, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση του προϊόντος όπως επίσης να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του Αγοραστή με το τίμημα που έχει αυτός καταβάλλει.
Μετά το πέρας της χρονικής περιόδου των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών ή της εγγύησης των προϊόντων, η επισκευή ή αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή μόνο κατόπιν νέας συμφωνίας και με επιπλέον χρέωση που βαρύνει τον Αγοραστή.
ii. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων– Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον Αγοραστή
Στην περίπτωση επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων, στο Κατάστημά μας δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Με την επιστροφή ενός προϊόντος, υπάρχει δυνατότητα αλλαγής με άλλο προϊόν αντίστοιχης αξίας ή λαμβάνεται το ποσό ως πίστωση για επόμενη αγορά, η οποία θα πρέπει να γίνει εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιηθεί στο διάστημα αυτό, η πίστωση παύει να ισχύει.
Ο Αγοραστής έχει δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
– Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται από τον Αγοραστή εγγράφως ή και ηλεκτρονικά με ειδοποίηση του Καταστήματος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ή του τελευταίου προϊόντος σε περίπτωση αγοράς πολλών προϊόντων με την ίδια παραγγελία και μόνο για τα προϊόντα που έχουν αποσταλεί σε αυτόν. Δεν περιλαμβάνει όσα αγοράζει ο Αγοραστής μέσω του φυσικού μας καταστήματος.
– Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στο Κατάστημα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ως άνω γνωστοποίηση στο Κατάστημα της δήλωσης υπαναχώρησης και να βρίσκεται ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε ο Αγοραστής, τελείως αχρησιμοποίητο, μέσα στην συσκευασία του και, σε περίπτωση που ο Αγοραστής το παρέλαβε σφραγισμένο, χωρίς αυτό να έχει ανοιχτεί. Το κόστος αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος βαρύνει αποκλειστικά τον Αγοραστή.
– Ο Αγοραστής ευθύνεται για κάθε τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος ως αποτέλεσμα της δικής του χρήσης ή της διαχείρισής του με τρόπο άλλο από αυτόν που είναι αναγκαίος για την διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του.
– Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν επιστραφεί χρησιμοποιημένο, μεταποιημένο από τον Αγοραστή, κατεστραμμένο ή ελλιπές το Κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον Αγοραστή, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του Αγοραστή.
– Σε περίπτωση που ο Αγοραστής κατά την προμήθεια των προϊόντων ζήτησε εξατομικευμένων τροποποιήσεων σε αυτά (όπως, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά τη χάραξη μονογράμματος, την μεταποίηση κλπ.) δεν θα μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα αναίτιας υπαναχώρησης.
iii. Διαδικασία επιστροφής
Ο Αγοραστής αποστέλλει δέμα, συσκευασμένο ώστε να είναι ασφαλές κατά τη μεταφορά του, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παρέλαβε την παραγγελία του το οποίο πρέπει να περιλαμβάνει το προϊόν στην πλήρη συσκευασία του, με το σύνολο των εγγράφων που το συνόδευαν κατά την αποστολή του. Σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον Αγοραστή με χρέωση του ιδίου.